Tuesday, October 25, 2011

damainya hati...


Senja itu damai... memang damai di sisi laut dan angin sejuk. Ya Allah, begitu indahnya ciptaanNya untuk umat manusia. betapa aku merindui ketenangan hidup. Selama ini dlm diam hatiku keras seperti batu. aku telah berjanji selagi aku hidup begini aku akan ceriakan org2 sekelilingku walau apa pun aku...sedangkan hati ku tanpa org ketahui nilainya. biarkanlah!! bkn senang menggembirakan org lain.

Angin itu nyaman... memang nyaman hingga aku terasa kesejukannya hingga ke tulang. Syukur padaNYA Yg Maha Pencipta. suatu masa aku dibelai bayu laut tanpa mengharap balasan. sungguh indah cerita itu.

Hari ini, aku tetap di sini bertemankan kekasihku tercinta... Allah Maha Besar. hidupku penuh dosa. Ya Allah, ampunilah aku. sesungguhnya hambamu ini telah mengabaikanMu. Aku juga mengabaikan kewajipanku. maafkanlah segala kesilapanku Ya Allah.

No comments:

Post a Comment